- - - -

GETITRIGHT Letra

Artista: Miley Cyrus

Letra de canción de música

GETITRIGHT letra de Miley Cyrus

#GETITRIGHT
Yeah...
I feel a surge coming over me
I feel it all around my thighs
And chills going up my legs
This is the worst coming out of me
When I can't, felt like I could die
And it sends chills up my spine
You're se*y se*y
I got things I want to do to you
Make me make me
Make my tongue just go do-do-do
Flex it, flex it
Flex your muscles, and go through the roof
Arrest it rest it, cause it's just criminal
I been laying in this bed all night long
Don't you think it's time to get it on
But we gotta get it right, we can't get it wrong
Don't you want to feel this fire before it's gone
Yeah...
I feel the thirst pouring out of me
For things that I wanna try
That echoes in my head
This is the first time I get to see
Things I've never seen in my life
Yeah...
You make flowers grow under my bed
Yeah
You're se*y se*y
I got things I want to do to you
Make me make me
Make my tongue just go do-do-do
Flex it, flex it
Flex your muscles, and go through the roof
Arrest it rest it, cause it's just criminal
I been laying in this bed
(This bed)
All night long
(All night long)
Don't you think it's time to get it on
But we gotta get it right,
(It right)
We can't get it wrong
(Can't get it wrong)
Don't you want to feel this fire before it's gone
Yeah
Do you feel me?
Oh
I thought so
I just oh...
Sometimes you just wanna...
Be naughty
I feel so alone when you were gone
Feeling right back home when I'm in your arms
You played my strings like my guitar
When I look in your eyes I see all the stars
Would you believe
I'm dancing in the mirror
(Dancing in the mirror)
I feel like I got no panties on
I wish that I could feel ya
(Wish that I could feel ya)
So hurry, hang up that damn phone
I been laying in this bed
(This bed)
All night long
(All night long)
Don't you think it's time to get it on
But we gotta get it right, we can't get it wrong
Don't you want to feel this fire before it's gone
Yeah...
On and on, and make it last forever
What you want all day
Just as long as it's you and I together
Babe don't make me wait
Don't make me wait...
Don't make me wait...

Miley Cyrus Playlist

Traducción: - -



Enviar Letras
Puedes comprar y escuchar en Amazon e Itunes en: Miley Cyrus Lyrics- Guitarra acustica


Me Gusta !! Comparte para subir en el Top


Letra Miley Cyrus - GETITRIGHT Ampliar .
- Top usa Con 2213 Visitas y 1 votos
- Rating 10,00 / 10
- Estilo: Pop Rock
- Álbum "Bangerz" del año (2013) .
. - Discografí­a y :: Biografía.

- Tags: ( Lletra / lyrics ).
#getitright #mileycyrus #PopRock

La Canción 'GETITRIGHT' de Miley Cyrus ,incluida en su disco 'Bangerz' en el año 2013 .Este track 08 del álbum Bangerz es una de las mejores canciones Pop Rock ,junto a temas como "FU feat. French Montana" , "Wrecking Ball" , "4x4 feat. Nelly" , "Adore You" , "Bangerz" , "Love, Money, Party feat. Big Sean" , del que puedes ver sus letras de música .Con 2213 Visitas y 1 votos con 10,00 de puntuación. Otros discos del artista titulados - "SHE IS COMING" del año 2019 y 567 Visitas
- "Younger Now" del año 2017 y 1215 Visitas
- "Singles" del año 2017 y 577 Visitas
- "Miley Cyrus and Her Dead Petz" del año 2015 y 1397 Visitas
- "Bangerz" del año 2013 y 7675 Visitas
- "We Can't Stop" del año 2013 y 5207 Visitas
- "You're Gonna Make Me Lonesome When You Go" del año 2011 y 7205 Visitas
- "Can't Be Tamed" del año 2010 y 57507 Visitas
- "The Climb" del año 2009 y 18789 Visitas
- "The Times for our Lives" del año 2009 y 42078 Visitas
- "Breakout" del año 2008 y 46253 Visitas
- "Meet Miley Cyrus" del año 2007 y 51102 Visitas

GETITRIGHT Lyrics

10 FU feat. French Montana
01 Wrecking Ball
05 4x4 feat. Nelly
03 Adore You
02 Bangerz
07 Love, Money, Party feat. Big Sean

GETITRIGHT Video

10,00 / 10 de 1 Votos y 2213 Visitas
Vota la Canción:

GETITRIGHT - by ,
10.00/ 10stars

Miley Cyrus Letras

1 Malibu letra
2 Younger Now letra
3 Week Without You letra
4 When I Look at You letra
5 7 Things letra
Discos
Letras de Miley Cyrus - SHE IS COMINGSHE IS COMING 2019
Letras de Miley Cyrus - Younger NowYounger Now 2017

Letras traducidas en Español

> > Miley Cyrus > >

Aviso legal - Uso de cookies - Face - Tw

Una web de Ballnavgroup / Copyright © 2005-2016 Quedeletras.com