- - - -


Law (feat. Simon Sayz) Letra

Artista: Lupe Fiasco

Letra de canción de música

Law (feat. Simon Sayz) letra de Lupe Fiasco lyrics

(SimonSayz:)
I just wanna be here alone, alone
With you, with you, with you, with you, with you
Tell me, how do you feel?
I just wanna be here alone, alone
With you, with you, with you, with you, with you
Tell me, how do you feel?
(Lupe Fiasco:)
I don't wanna be here by myself
But I'm just like you, and you don't wanna be by yourself
Wanna put my name on it, but don't wanna end the friendship
Cause that's a declaration, of independence
Would you lie for it? Would you die for it?
Put fireworks all inside of that sky for it
Would you wait for me, then get away from me
Wait 'til I come outside, hop inside the ride and floor it
Tell her, she'll be safe with me
To the tellers in the safe with me
When the shooting starts, don't go with them
You should stay with me
Cause in the race of hearts, that's the place to be
Cause the finish line is exactly where you start
So I'll run around this whole bitch, just to end up where you are
Now that's real shit, treadmill shit
I'm Treadstone but I feel shit
That's Bourne knowledge, yes you are, you just gonna have to believe
That we 'bout to go to work so these niggas gonna have to leave
(SimonSayz:)
I just wanna be here alone, alone
With you, with you, with you, with you, with you
Tell me, how do you feel?
I just wanna be here alone, alone
With you, with you, with you, with you, with you
Tell me, how do you feel?
(Lupe Fiasco:)
Now you all business, started up yourself small business
And we all in this, no half-stepping, we high heel
All inches, high yield, small interest, hell yeah
That's a loan and we owe some
But we pay the bank out the same sack we just stole from
That's real, that's steal
Like four to two, I look forward to you, lookin down on the field
And you look 4'2", look forward boo, don't look down at your heels
Don't matter what's at stake, just let it burn, don't e'en look down at your grill
Either way we gon' ball, look around at your wheels
Even the baby gon' ball, look around at your wheels
This ain't my shit, this our shit
Look around what you build and that's great and shape
And you should look inside how you feel
You look and sound like you trill, you look inside for that feel
Or just look inside how I look inside you, I look inside like I kill
And you just gon' have to be
And babe I'm 'bout to go to work so these niggas gon' have to leave
(SimonSayz:)
I just wanna be here alone, alone
With you, with you, with you, with you, with you
Tell me, how do you feel?
I just wanna be here alone, alone
With you, with you, with you, with you, with you
Tell me, how do you feel?
(Lupe Fiasco:)
She don't want no soft nigga, she just don't want no false nigga
Daddy can be a gangsta, just can't be no lost nigga
If you a senior, be a senior
Don't be runnin' around like some frosh niggas
Snapback is great, but you about to graduate
Take your hat off nigga
Tiger did cause tiger could
But if Tiger couldn't then Tiger wouldn't
That's a billion dollars off golf nigga
See my fast money and my cash money take a lost with her
And let's move slow and make a million dollars off cough syrup
(SimonSayz:)
I just wanna be here alone, alone
With you, with you, with you, with you, with you
Tell me, how do you feel?
I just wanna be here alone, alone
With you, with you, with you, with you, with you
Tell me, how do you feel?

Traducción: - - -

Enviar Letras
Puedes comprar y escuchar en Amazon e Itunes en: Lupe Fiasco Lyrics- Guitarra acustica


Me Gusta !! Comparte para subir en el Top


Letra Lupe Fiasco - Law (feat. Simon Sayz) Con 1715 Visitas y 0 votos
- Rating 0,00 / 10
- Estilo: Hip Hop
- Álbum "DROGAS Light" del año (2017) .
. - Discografí­a y :: Biografía.

DROGAS Light
01 Dopamine Lit (Intro)
02 NGL (feat. Ty Dolla $Ign)
03 Promise
04 Made in the USA (feat. Bianca Sings)
05 Jump (feat. Gizzle)
06 City of the Year (feat. Rondo)
07 High (Interlude) [feat. Simon Sayz]
08 Tranquillo (feat. Rick Ross & Big K.R.I.T.)
09 Kill (feat. Ty Dolla $ign & Victoria Monet)
10 Law (feat. Simon Sayz)
11 Pick Up the Phone
12 It's Not Design (feat. Salim)
13 Wild Child (feat. Jake Torrey)
14 More Than My Heart (feat. Rxmn & Salim)
La Canción 'Law (feat. Simon Sayz)' de Lupe Fiasco ,incluida en su disco 'DROGAS Light' en el año 2017 .Este track 10 del álbum DROGAS Light es una de las mejores canciones Hip Hop ,junto a temas como "It's Not Design (feat. Salim)" , "Jump (feat. Gizzle)" , "Dopamine Lit (Intro)" , "Tranquillo (feat. Rick Ross & Big K.R.I.T.)" , "Made in the USA (feat. Bianca Sings)" , "NGL (feat. Ty Dolla $Ign)" , del que puedes ver sus letras de música .Con 1715 Visitas y 0 votos con 0,00 de puntuación. Otros discos del artista titulados - "DROGAS Light" del año 2017 y 513 Visitas
- "Battle Scars" del año 2013 y 1458 Visitas
- "Tetsuo and youth" del año 2013 y 2081 Visitas
- "Food & Liquor II" del año 2012 y 1792 Visitas
- "Lasers" del año 2011 y 1298 Visitas
- "The Cool" del año 2007 y 4090 Visitas
- "Daydreamin' (Cd Single)" del año 2006 y 2824 Visitas
- "Food & Liquor" del año 2006 y 2156 Visitas

- Tags: ( Lletra / lyrics ).
#lawfeatsimonsayz #lupefiasco #HipHop

Law (feat. Simon Sayz) Lyrics


Law (feat. Simon Sayz) Video

0.00 / 10 de 0 Votos y 1715 Visitas
Vota la Canción:

Lupe Fiasco Letras

1 Superstar letra
2 Little Weapon letra
3 Battle Scars feat. Guy Sebastian letra
4 Battle Scars con Guy Sebastian letra
5 Paris, Tokyo letra
Discos
Letras de Lupe Fiasco - DROGAS LightDROGAS Light 2017
Letras de Lupe Fiasco - Battle ScarsBattle Scars 2013

Letras traducidas en Español

Letras > l > Lupe Fiasco > DROGAS Light > Law (feat. Simon Sayz) letra

Politica privacidad - Aviso legal - Uso de cookies - Face - Tw