Fat Joe - Money Showers (feat. Ty Dolla $ign y Remy Ma Letra

Escuchar Money Showers (feat. Ty Dolla $ign y Remy Ma musica en lineaVer video oficial o Videolyrics

Letra de Money Showers (feat. Ty Dolla $ign y Remy Ma

Letras de Fat Joe >> Plata O Plomo
(Intro)

Joe Crack, Remy Ma

This is Dolla $ign, oh ya

(Hook: Ty Dolla $ign)

Understand, they gotta understand a nigga

Got her on the town

Every time I'm in your city, make 'em understand

You know how this shit gon' blow up whenever I'm in town

Whenever I'm in town

Yeah, understand, they gotta understand a nigga

Got her on the town

Every time I'm in your city, make 'em understand

You know how this shit gon' blow up whenever I'm in town

Whenever I'm in town

(Bridge: Ty Dolla $ign)

Money showers, rain, rain, rain, rain

Whole lotta money showers, rain, rain, rain, rain

(Verse 1: Fat Joe)

10 bands for the prettiest bitch

No hands if you really the shit

My nigga pretty new drop the music, he got something to say

Got her staring at the pole like election day

I make it rain on them hoes, I got that Amber vision

We in the back of the Rolls, her and Blac Chyna kissing

Give me a slice of the cake, I made it shower with dough

That's a whole lotta bread, you know it had to be Joe

Cathedral ceilings in the crib, got sinners in it

I had bitches eating pussy like it's dinner in it

No lie, see everything Gucci, we steady mobbing

Who else could turn a stripper into Tonya Harding?

(Hook: Ty Dolla $ign)

Understand, they gotta understand a nigga

Got her on the town

Every time I'm in your city, make 'em understand

You know how this shit gon' blow up whenever I'm in town

Whenever I'm in town

Yeah, understand, they gotta understand a nigga

Got her on the town

Every time I'm in your city, make 'em understand

You know how this shit gon' blow up whenever I'm in town

Whenever I'm in town

(Bridge: Ty Dolla $ign)

Money showers, rain, rain, rain, rain

Whole lotta money showers, rain, rain, rain, rain

(Verse 2: Remy Ma)

See you gotta understand I'm bad enough to take your husband

Bitch I fu*kyour man then give him back when I'm done, ugh

Front of my pussy on the back of his tongue

I ain't had love for a nigga since what happened to Pun

So if he fu*karound and I don't happen to cum

Nigga you can be my ex, that's where I'm from

Man these funny style bitches, I be laughing at them

Hoes be grabbing his dick, I be grabbing his gun

Walking out the court, thumbs up, Jon Gotti

On my '93 Biggie shit, bullshit and party

Bitch claiming she the queen, what? Not hardly

Who the fu*kgave you your crown bitch? Steve Harvey?

(Hook: Ty Dolla $ign)

Understand, they gotta understand a nigga

Got her on the town

Every time I'm in your city, make 'em understand

You know how this shit gon' blow up whenever I'm in town

Whenever I'm in town

Yeah, understand, they gotta understand a nigga

Got her on the town

Every time I'm in your city, make 'em understand

You know how this shit gon' blow up whenever I'm in town

Whenever I'm in town

(Bridge: Ty Dolla $ign)

Money showers, rain, rain, rain, rain

Whole lotta money showers, rain, rain, rain, rain

(Outro)

Rain, rain, rain, rain

Rain, rain, rain, rain

(Why don't all the ?)

(But why don't all the treat her?)

(Why ?)

(But I like honesty what have I done to you ?)
Letra Insertada: Anonimo



Playlist / Para Agregar tu letra a Favoritos.
REGISTRARSE GRATIS. / Login
Ya somos mas de 375.000

Letra Fat Joe - Money Showers (feat. Ty Dolla $ign y Remy Ma Ampliar Money Showers (feat. Ty Dolla $ign y Remy Ma de Fat Joe con letras , Con 385 Visitas , con un estilo Hip Hop / e incluido en su álbum "Plata O Plomo" del año (2017)



COMENTARIO:
Envia tu comentario o Video Cover en Youtube de promoción PARA ENVIAR MENSAJES DEBES ESTAR REGISTRAD@.
ENTRA EN TU CUENTA - REGISTRARSE ES COMPLETAMENTE GRATIS. - VER TODOS LOS MENSAJES DEL FORO.

Fat Joe