- - - -

Rage The Night Away feat. Waka Flocka Flame Letra

Artista: Steve Aoki

Letra de canción de música

Rage The Night Away feat. Waka Flocka Flame letra de Steve Aoki

(Intro:)
We alive right now
Let's get high right now!
(Verse 1:)
We don't give a damn about money
We alive right now
All we do is party and get high right now
Shot, shot! Gonna get another shot
Get a check on the money, so the money never stop
If you on me, just watch, you don't love me, I'll tap
Tap tap! Man I do homie, pow!
I'm a need y'all to turn the fu*kup, right now!
I'm a need y'all to turn the fun up, right now!
I'm a need y'all to fill yo cups out!
Now I'm a need y'all to while out
Ga ga, do it again
Lost my mind, gonna loose it again
You're so fine, you need a friend
I gotta carry that light until we begin, like action
(Chorus: x2)
Rage, rage the night away
Forget about the money I'll spend today (x4)
Gonna sell everything I spent today
Let's start the party with the money out the way
(Verse 2:)
Hangin' like apostrophes you can quote me
Then throw the gate in yo face like Steve Aoki
Go hard in the pace cause she need to know me
Her body insane, man, she provoke me
Like pow!
I'm a need y'all to turn the fu*kup, right now!
I'm a need y'all to turn the fun up, right now!
I'm a need y'all to fill yo cups out!
Now I'm a need y'all to while out
Get down, keep it on the low
You a jump down girl, no geronimo
In the condo you know I would go
On the bed, on the couch and on the floor
On the floor (x3) get on the floor
Don't step, nigga, back, that's all I know
Don't step nigga back, that my dough
Squat!
(Chorus: x2)
Rage, rage the night away
Forget about the money I'll spend today (x4)
Gonna sell everything I spent today
Let's start the party with the money out the way

Steve Aoki Playlist

Traducción: - -



Enviar Letras
Puedes comprar y escuchar en Amazon e Itunes en: Steve Aoki Lyrics- Guitarra acustica


Me Gusta !! Comparte para subir en el Top


Letra Steve Aoki - Rage The Night Away feat. Waka Flocka Flame Ampliar Con 1842 Visitas y 0 votos
- Rating 0,00 / 10
- Estilo: Dance
- Álbum "Neon Future I" del año (2014) .
. - Discografí­a y :: Biografía.

- Tags: ( Lletra / lyrics ).
#ragethenightawayfeatwakaflockaflame #steveaoki #Dance

La Canción 'Rage The Night Away feat. Waka Flocka Flame' de Steve Aoki ,incluida en su disco 'Neon Future I' en el año 2014 .Este track 02 del álbum Neon Future I es una de las mejores canciones Dance ,junto a temas como "Delirious (Boneless) feat. Kid Ink" , "Born to Get Wild feat. will.i.am" , "Neon Future feat. Luke Steele" , "Afroki feat. Bonnie Mckee" , "Back To Earth feat. Fall Out Boy" , "Free The Madness feat. Machine Gun Kelly" , del que puedes ver sus letras de música .Con 1842 Visitas y 0 votos con 0,00 de puntuación. Otros discos del artista titulados - "Singles" del año 2016 y 481 Visitas
- "Neon Future II" del año 2015 y 1218 Visitas
- "Neon Future I" del año 2014 y 1333 Visitas
- "Boneless" del año 2013 y 2980 Visitas
- "Livin My Love" del año 2011 y 2821 Visitas

Rage The Night Away feat. Waka Flocka Flame Lyrics

09 Delirious (Boneless) feat. Kid Ink
10 Born to Get Wild feat. will.i.am
06 Neon Future feat. Luke Steele
07 Afroki feat. Bonnie Mckee
01 Back To Earth feat. Fall Out Boy
03 Free The Madness feat. Machine Gun Kelly

Rage The Night Away feat. Waka Flocka Flame Video

0,00 / 10 de 0 Votos y 1842 Visitas
Vota la Canción:

Rage The Night Away feat. Waka Flocka Flame - by ,
0.00/ 10stars

Steve Aoki Letras

1 All Night con Lauren Jauregui letra
2 Be Somebody (feat. Kiiara) letra
3 Just Hold On feat. Louis Tomlinson letra
4 Livin My Love [feat. LMFAO & NERVO letra
5 Darker Than Blood feat. Linkin Park letra
Discos
Letras de Steve Aoki - SinglesSingles 2016
Letras de Steve Aoki - Neon Future IINeon Future II 2015

Letras traducidas en Español

> > Steve Aoki > >

Aviso legal - Uso de cookies - Face - Tw

Una web de Ballnavgroup / Copyright © 2005-2016 Quedeletras.com