Talk About It feat. King Mez and Justus Letra Dr Dre

Video Dr Dre - Talk About It feat. King Mez and Justus

Traducción:

Artista: Dr Dre

Canción Talk About It feat. King Mez and Justus letra de Dr Dre con lyrics de música Playlist Dr Dre

Letra de canción de música

(Verse 1: King Mez)

I don't give a fuck, off the top I wish a nigga would try me

Real shit, y'all counterfeit, y'all niggas bad business

That's why the game all fucked up

Fuck Glocks, I'm all about fort knocks nigga

Ride through your neighborhood

Throwin' money out the window like what!

You about the dollar

(No, no, nothin' bout it)

Yo poor life been without

My life in the spotlight

Oh no no no, I ain't even got to talk about it, talk about it

Hol' up if you really bout it

Tell me motherfucker we don't even wanna talk about it, what

(Hook: Justus)

I don't know everything

But one thing, one thing I do know

One thing, one thing I do know

Is one day I'ma have everything

It was all a dream

It was all a dream

I want it all

(Verse 2: Dr. Dre)

I just bought California

Them other states ain't far behind it either

I remember selling instrumentals off a beeper

Nigga never afford headphones or the speakers

I was getting money 'fore the internet

Still got Eminem checks I ain't opened yet

MVP shit, this is where the trophies at

D-R-E, this is where the dope is at

The world ain't enough, I want it all

God dammit, I'm too old, I forgot I got it all

But Andre young enough to still get involed

And Andre still young enough to say fu*ky'all

Fuck you, fu*kyou and you in the corner too

If you wanna beef, make sure that's somethin' you wanna do

With some people that must have felt that way too

(Hook: Justus)

I don't know everything

But one thing, one thing I do know

One thing, one thing I do know

Is one day I'ma have everything

It was all a dream

It was all a dream

I want it all

(Verse 3: King Mez)

What the fu*kwas y'all thinking?

You let the wrong young nigga lean with a legend

'Lotta new niggas talking crazy on the records

I'm the only king here, you can tell 'em that I said it

I'm the black Eminem, I'm the humbler 50

I'm the DOC, who do it better? Nobody fuckin' with me

I murder rappers everyday, til police come and get me

And Dre just come and bail me out and then we hit the studio

Ain't no new rap in my ear, too many depressed niggas

Emotional on every song, deserve to have fresh niggas

Cry bout my old girl, but ain't how I left niggas

Try and get my Xbox, red ring of death niggas

I'm Kanye raising the diamond every day in the chain

If this was you, you're diamond wouldn't be worth the appraisal

I'm just talking reckless, I'm just off the record

But I mean it, kept my blessings

We was dreaming, now we close enough to see it

(Hook: Justus)

I don't know everything

But one thing, one thing I do know

One thing, one thing I do know

Is one day I'ma have everything

It was all a dream

It was all a dream

I want it all

(Outro: King Mez)

Listen

I've been tryna get it all

I'm just in this bitch, I'ma show em how to get involved

Yeah I want everything

Yeah I want everything


Video

Enviar Letras - Dr Dre Lyrics


Me Gusta !! Comparte para subir en el Top


Letra Dr Dre - Talk About It feat. King Mez and Justus Ampliar Canción Talk About It feat. King Mez and Justus de Dr Dre Con 1244 Visitas y 0 votos
- Rating 0,00 / 10
- Estilo: Hip Hop
- Álbum "Compton" del año (2015) .
. - Discografí­a y :: Biografía.

+ Canciones top:
- Just Another Day feat. Asia Bryant
- Genocide
- Animals feat. Anderson .Paak
- Talk About It feat. King Mez and Justus
+ Discos:
- Compton en el año (2015)
- Detox en el año (2013)
- 2001 en el año (1999)
- Tags: ( Lletra / lyrics ).
#talkaboutitfeatkingmezandjustus #drdre #HipHop

Talk About It feat. King Mez and Justus Lyrics

16 Just Another Day feat. Asia Bryant
01 Genocide
13 Animals feat. Anderson .Paak
03 Talk About It feat. King Mez and Justus
06 Darkside/Gone
15 Talking To My Diary

Dr Dre oficial https://www.drdre.com/

https://www.facebook.com/DrDre en Facebook facebook.com/DrDre

,con su Twitter #drdre twitter.com/drdre


0,00 / 10 de 0 Votos y 1244 Visitas
Vota la Canción:

Dr Dre Letras

1 Still D.R.E. feat. Snoop Dogg letra
2 Just Another Day feat. Asia Bryant letra
3 Kush feat. Akon, Snoop Dogg letra
4 Fuck You - Devin letra
5 I Need A Doctor feat. Eminem, Liz Rodrigues letra
Discos
Letras de Dr Dre - ComptonCompton 2015
Letras de Dr Dre - DetoxDetox 2013

Letras traducidas en Español

Top Música 2018
Letra1. The Weeknd - Power Is Power
Letra2. Beyoncé - Before I Let Go
Letra3. Aitana Ocaña - Presiento feat Morat
Letra4. Ariana Grande - MONOPOLY
Letra5. Anuel AA - Verte Ir feat Nicky Jam, Darell y Brytiago
Letra6. David Bustamante - Héroes
Letra7. Becky G - LBD
Letra8. Ariana Grande - 7 Rings
Letra9. Anuel AA - Secreto
Letra10. Alejandro Sanz - No Tengo Nada
> Hip Hop > > Dr Dre > >

Aviso legal - Uso de cookies - Face - Tw - G+

Una web de Ballnavgroup / Copyright © 2005-2016 Quedeletras.com