Trip (Quemix) Letra Jacquees

Video Jacquees - Trip (Quemix)

Traducción: Traducida / Translate - Tradução - Russian

Artista: Jacquees

Canción Trip (Quemix) letra de Jacquees con lyrics de música Playlist Jacquees

Letra de canción de música

(Intro)

Ooh, ooh, yeah

Ooh, ooh, yeah

(Verse 1)

I gotta ride with my gun on safety

So I don't go shootin' where yo nigga be

Girl you dodging bullets tryna play me (you know it)

Then I'm left to deal with how you made me

(Pre-Chorus)

Got a whole lot of love, ain't tryna waste it

You got me runnin' around and I never chase it (yeah)

Your face so pretty to me, makeup ain't make it (nah)

Your face so pretty to me, makeup can't make it

(Chorus)

But I think that I'm done trippin', I'm trip-trippin' (woah, woah, right)

I've been sippin', that's how I control (woah, right, right, woah)

This feelin', you keep givin' (woah, right, yeah)

And I keep on hittin' it, you know (woah)

I could be the perfect young nigga for ya (alright)

Baby girl, your love got me trippin' on you (alright)

You know my love is big enough, got you trippin' on me (what)

Yeah it's big enough got you trippin' on me

Trip, trippin' on me

My bad, it's your bad, for you trippin' on me (trippin' on me, yeah, what, right)

My bad, it's your bad, for you trippin' on me (trippin' on me)

(Verse 2)

Girl, it ain't cool how you be playin' (what, right, yeah)

And I don't dig how you keep me waitin' (talk to 'em, Jacquees)

Your feelin's switch up too much, girl it's confusing

'Cause you tell me we're friends, then the next time your friend with her "N"

I done put in work, fucked up, came back again (what, right)

I jumped in the booth, I don't need a pad or a pen to say how I feel

I can't keep bottlin' it in, I'm addicted to you

Your love, I gotta get

(Pre-Chorus)

Got a whole lot of love, ain't tryna waste it (woah)

You got me runnin' around and I never chase it (shit feel good)

Your face so pretty to me, makeup ain't make it (Ella Mai)

Your face so pretty to me, makeup can't make it (right)

(Chorus)

But I think that I'm done trippin', I'm trip-trippin' (what)

I've been sippin', that's how I control (alright)

This feelin', you keep givin' (right)

And I keep on hittin' it, you know (what, what)

I could be the perfect young nigga for ya (right, right, well alright)

Baby girl, your love got me trippin' on you (on you)

You know my love is big enough, got you trippin' on me (yeah, alright)

Yeah it's big enough got you trippin' on me

Trip, trippin' on me

My bad, it's your bad, for you trippin' on me (trippin' on me)

My bad, it's your bad, for you trippin' on me (trippin' on me)

(Outro)

Hey, hey, hey

Shoutout Ella Mai

Ooh, Jacquees sing (no cap)

Jacquees sing


Video


Enviar Letras - Jacquees Lyrics


Me Gusta !! Comparte para subir en el Top


Letra Jacquees - Trip (Quemix) Ampliar Canción Trip (Quemix) de Jacquees .
- Top usa Con 896 Visitas y 0 votos
- Rating 0,00 / 10
- Estilo: Soul
- Álbum "Singles" del año (2018) .
. - Discografí­a y :: Biografía.

+ Canciones top:
- Trip (Quemix)
+ Discos:
- Singles en el año (2018)
- Mood en el año (2017)
- Tags: ( Lletra / lyrics ).
#tripquemix #jacquees #Soul

Trip (Quemix) Lyrics

01 Trip (Quemix)

0,00 / 10 de 0 Votos y 896 Visitas
Vota la Canción:

Jacquees Letras

1 B.E.D. letra
2 Trip (Quemix) letra
3 Hot Girl letra
4 New Wave letra
5 Set It Off letra
Discos
Letras de Jacquees - SinglesSingles 2018
Letras de Jacquees - MoodMood 2017

Letras traducidas en Español

Top Música 2018
Letra1. David Bustamante - Héroes
Letra2. Becky G - LBD
Letra3. Ariana Grande - 7 Rings
Letra4. Anuel AA - Secreto
Letra5. Alejandro Sanz - No Tengo Nada
Letra6. Manuel Carrasco - Llámame Loco
Letra7. Anuel AA - Ella Quiere Beber remix
Letra8. Manuel Carrasco - Me Dijeron De Pequeño
Letra9. Imagine Dragons - Bad Liar
Letra10. Camila Cabello - Consequences (orchestra)
> Soul > > Jacquees > >

Aviso legal - Uso de cookies - Face - Tw - G+

Una web de Ballnavgroup / Copyright © 2005-2016 Quedeletras.com