- - - -

You Can Tell How I Walk feat. Rick Ross Letra

Artista: T.I.

Letra de canción de música

You Can Tell How I Walk feat. Rick Ross letra de T.I.

(Hook x2 - T.I.:)

You can tell how I walk I'm a boss (I'm a boss)

You can tell how I speak I'm a king (I'm a king)

You can tell how I walk, you can tell how I walk

You can tell how I speak, I'm a king

(Verse 1 - T.I.:)

When I'm walkin' up, I'm bossin' up

And not even on purpose bruh

You talk too much, you soft as fuck

Your type I've seen it all too much

You don't want no boss, uh, and we knew it

And life for you or we make you cough it up, and keep going

I welcome you to danger zone

Now you continue on at your own risk

And I ain't scary shit cause when it's on, it's on

And I ain't gonna be backing down for shit

I'm ridin' chrome, going home with Hawaiian chick

I ran a major operation, you shit minor a bit

I walk like (?) designer cool cat around this bitch

And when I speak to you, King shit is all you get, nigga

You can tell how I walk I'm a boss (I'm a boss)

You can tell how I speak I'm a king (I'm a king)

You can tell how I walk, you can tell how I walk

You can tell how I speak, I'm a king

You can tell how I walk I'm a boss (I'm a boss)

You can tell how I speak I'm a king (I'm a king)

You can tell how I walk, you can tell how I walk

You can tell how I speak, I'm a king

(Verse 2 - Rick Ross:)

Who fuckin' with fat boy, I traffic my body weight

So much cake in the club damn near caught me a fair case

My old school is running Gatorade in my Chevy

My money is safe, I'm runnin' last (?)

We barricaded in front, the waterfalls in the back

Enough crack for a month, you smell it all in my raps

Niggas wanna be famous, I want the luxury tax

Not one of my checks like my company facts

I'm pumpin' my gas comin' down Cleveland Ave

How much a nigga worth? Ho don't even ask

Ten mill with Diddy, I'm getting money with Tip

When you see me in the city then it's money we get

You can tell how I walk I'm a boss (I'm a boss)

You can tell how I speak I'm a king (I'm a king)

You can tell how I walk, you can tell how I walk

You can tell how I speak, I'm a king

You can tell how I walk I'm a boss (I'm a boss)

You can tell how I speak I'm a king (I'm a king)

You can tell how I walk, you can tell how I walk

You can tell how I speak, I'm a king

(Verse 3 - T.I.:)

He in more shit, sure get the call he know

He go too far, twenty west he better holla at them

A nigga catch (?), Hustle Gang at ho

Say Trae The Truth gon' cut the fool, give 'em fifty to go

You the (?), we don't mention it though

Told you before who about that action but you weren't listening though

I'm in the BM got you (?)

She fucked 3 ho bust in her throat then she one homie proposed

We in the Lambo raising the dough

Acting like an Atlanta nigga never made it before

We actin like we never made it before

In case I ain't say it before, 2014

Till I got a.40 Cal and 2000 in my jeans, nigga

You can tell how I walk I'm a boss (I'm a boss)

You can tell how I speak I'm a king (I'm a king)

You can tell how I walk, you can tell how I walk

You can tell how I speak, I'm a king

You can tell how I walk I'm a boss (I'm a boss)

You can tell how I speak I'm a king (I'm a king)

You can tell how I walk, you can tell how I walk

You can tell how I speak, I'm a king

T.I. Playlist

Traducción:



Enviar Letras - T.I. Lyrics


Me Gusta !! Comparte para subir en el Top


Letra T.I. - You Can Tell How I Walk feat. Rick Ross Ampliar Con 446 Visitas y 0 votos
- Rating 0,00 / 10
- Estilo: Hip Hop
- Álbum "Paperwork" del año (2014) .
. - Discografí­a y :: Biografía.

- Tags: ( Lletra / lyrics ).
#youcantellhowiwalkfeatrickross #ti #HipHop

La Canción 'You Can Tell How I Walk feat. Rick Ross' de T.I. ,incluida en su disco 'Paperwork' en el año 2014 .Este track 17 del álbum Paperwork es una de las mejores canciones Hip Hop ,junto a temas como "Private Show feat. Chris Brown" , "About The Money feat. Young Thug" , "On Doe, On Phil feat. Trae Tha Truth" , "New National Anthem feat. Skylar Grey" , "Jet Fuel feat. Lil Boosie" , "Let Your Heart Go (Break My Soul) feat. The-Dream" , del que puedes ver sus letras de música .Con 446 Visitas y 0 votos con 0,00 de puntuación. Otros discos del artista titulados - "Paperwork" del año 2014 y 965 Visitas
- "I Need War" del año 2014 y 904 Visitas
- "Trouble Man: Heavy Is the Head" del año 2012 y 1757 Visitas
- "No Mercy" del año 2010 y 3153 Visitas
- "Paper Trail" del año 2008 y 8506 Visitas
- "T.I. vs. T.I.P." del año 2007 y 8677 Visitas
- "King" del año 2006 y 8747 Visitas
- "Why You Wanna (Cd Single)" del año 2006 y 6063 Visitas

You Can Tell How I Walk feat. Rick Ross Lyrics

06 Private Show feat. Chris Brown
03 About The Money feat. Young Thug
13 On Doe, On Phil feat. Trae Tha Truth
04 New National Anthem feat. Skylar Grey
08 Jet Fuel feat. Lil Boosie
15 Let Your Heart Go (Break My Soul) feat. The-Dream

You Can Tell How I Walk feat. Rick Ross Video

0,00 / 10 de 0 Votos y 446 Visitas
Vota la Canción:

T.I. Letras

1 Private Show feat. Chris Brown letra
2 Bankhead letra
3 My Life, Your Entertainment (feat. Usher) letra
4 Live Your Life (feat. Rihanna) letra
5 About The Money feat. Young Thug letra
Discos
Letras de T.I. - PaperworkPaperwork 2014
Letras de T.I. - I Need WarI Need War 2014

Letras traducidas en Español

> > T.I. > >

Aviso legal - Uso de cookies - Face - Tw

Una web de Ballnavgroup / Copyright © 2005-2016 Quedeletras.com