Quedeletras -

Bitch I'm Madonna feat. Nicki Minaj lyrics

2637 views

Bitch I'm Madonna feat. Nicki Minaj lyrics Listen Song lyrics - Top spain

(Oooohohohoh)

(Oooohohohoh)

You're gonna love this

(Oooohohohoh)

You can't touch this

(Oooohohohoh)

Cause I'm a bad bitch

We hit the elevator right up to the rooftop

The bass is pumping

Make me wanna screw the top off

Yeah, we'll be drinking, ain't nobody gonna stop us

And well be kissing everyone that's around us

I just wanna have fun tonight

Pull me out of the flashing light

Oooohohhhohhhohhh

Let me blow up this house tonight

We go hard or we go home

We gon do this all night long

We get freaky if you want

NaaaaaNaaaaNaaaNaaa

We go hard or we go home

We gon do this all night long

We get freaky if you want

Bitch I'm Madonna

Bitch I'm Madonna

Bitch I'm Madonna

We're jumping in the pool

And swimming with our clothes on

Î brought a pee-wee to my show and got my freak on

The neighbors pissed and says hes gonna call the Five-O

If that's your weapon we gon' give a good show

I just wanna go up tonight

Pull me out of the flashing light

Oooohohhhohhhohhh

Let me blow up this house tonight

Gon blow up

(Oooohohohoh)

(Oooohohohoh)

You're gonna love this

(Oooohohohoh)

You can't touch this

(Oooohohohoh)

Cause I'm a bad bitch

Who do you think you are?

You gonna treat this love this time

Ooh, oh, oh ooh

Who do you think you are

(Nicki Minaj)

Hold up with my nose up

And that rose up in that (?)

I'm froze up, but my stove up

Cause he eatin' like this his dinner

I run shit, I don't fall back

Cause I'm on track, I'm a sprinter

I'm bossed up, I got em all struck

(?) I'm the winner

Beep beep, bitch move

'Fore I bang bang with that uzk

That's miu miu on my shoes

Ain't got a thing left for me to prove

It's that bottle service all night

It's that poppin' urban just right

It's that go hard or go home zone

Bitch, I'm Madonna, these hoes know

(Madonna)

(Oooohohohoh)

(Oooohohohoh)

You're gonna love this

(Oooohohohoh)

You can't touch this

(Oooohohohoh)

Cause I'm a bad bitch

(Oooohohohoh)

(Oooohohohoh)

You're gonna love this

(Oooohohohoh)

You can't touch this

(Oooohohohoh)

Cause I'm a bad bitch

Who do you think you are?

Who do you think you are?

Who do you think you are?

Who do you think you are?

Bitch I'm Madonna feat. Nicki Minaj Download

Bitch I'm Madonna feat. Nicki Minaj Download

Album "Rebel Heart" (2015)

Now you can Play the official video or lyrics video for the song Bitch I'm Madonna feat. Nicki Minaj included in the album Rebel Heart [see Disk] in 2015 with a musical style Pop Rock . Song included in Top music spain The Top of lyrics of this CD are the songs "Bitch I'm Madonna feat. Nicki Minaj" - "Unapologetic Bitch" - "Illuminati" - "Ghosttown" - "Devil Pray" - .

Look Madonna biography and discography with all his recordings. His music can be found at their "Madame X" - "Rebel Heart" - "Singles" - "Heartbreak City" - .

.You have more data on your page Oficial web

Quedeletras >> Lyrics >> m >> Madonna

- True blue

- Like a virgin

- Messiah

- Like a prayer

- Live to tell

- Live To Tell

- Illuminati

- La isla bonita

- Vogue

- Papa don't preach

- Take A Bow

- Material Girl

- The Power Of Good-Bye

- Frozen

- The Beast Within

- You'll See

- Devil Pray

- This Used To Be My Playground

- Bitch I'm Madonna feat. Nicki Minaj

- What It Feels Like for a Girl

Letra - Lyrics

Musicas - Testo

Текст Песни

Facebook

Twitter