Quedeletras -

FREE.K lyrics

24012 views

FREE.K song lyrics music Listen Song lyrics - Top chile

Baby, forget about me

Just tell me what you want

I wanna freak in the morning and a freak in the evening, just like me

I need a roughneck brother that can satisfy me, just for me

If you are that kind of man cause I'm that kind of girl

I gotta freaky secret, everybody sing

(Now I want all my freaks in the club to get loose now!)

Cause we don't give a damn about a thing

Cause I will be a freak until the day, until the dawn

We (pump pump) all through night, 'till the early morn

C'mon and I will take you around the hood on a gangsta lean

Cause we can (pump pump) any time of day it's all good for me

Mami wanna get out on the weekend, do a little freaking

Go ahead and be the freak girl!

Nurse by day but at night she look tight! (Woo!)

Go ahead and be a freak girl!

Teachers let your hair down, take your glasses off

Teach! Go ahead and be a freak girl

All my police women that like it rough

Bring the handcuffs, let's freak girl!

My exotic dancers that ain't with romance

Go ahead and be a freak girl!

All my business women that just cut a big deal, yeah

Go ahead and be a freak girl!

All my real estate girls with their button down, breasts out

Take it to the house you a freak girl!

Now freak with me, go ahead and be free

Baby freak-a- leak!

I wanna freak in the morning and a freak in the evening, just like me

I need a roughneck brother that can satisfy me, just for me

If you are that kind of man cause I'm that kind of girl

I gotta freaky secret, everybody sing

Cause we don't give a damn about a thing

Cause I will be a freak until the day, until the dawn

We (pump pump) all through night, 'till the early morn

C'mon and I will take you around the hood on a gangsta lean

Cause we can (pump pump) any time of day it's all good for me

She's a house wife but she wanna have a wild night

Go ahead and be a freak girl!

All my female personal trainers, work me out

Go ahead and be a freak girl!

All my women COs that love them some prisoners

Go ahead and be a freak girl!

All my women in adult entertainment

We know that y'all some freak girls!

All my female singers and actresses

You ain't gotta play to this just freak girl!

It might sound crazy, but I'ma tell the first lady

Go ahead and be a freak girl!

All my female bankers

That's tired of counting other peoples money

Just freak girl!

Now freak with me, go ahead and be free

Baby freak-a-leak!

I wanna freak in the morning and a freak in the evening, just like me

I need a roughneck brother that can satisfy me, just for me

If you are that kind of man cause I'm that kind of girl

I gotta freaky secret, everybody sing

Cause we don't give a damn about a thing

Cause I will be a freak until the day, until the dawn

We (pump pump) all through night, 'till the early morn

C'mon and I will take you around the hood on a gangsta lean

Cause we can (pump pump) any time of day it's all good for me

(Interlude)This for the women, who men get home

And don't tell them that they're se*y, beautiful, or gorgeous

You know the men that be blowing their rent money on strippers

Can't be mad at the strippers!

Go ahead and be a freak

I wanna freak in the morning and a freak in the evening, just like me

I need a roughneck brother that can satisfy me, just for me

If you are that kind of man cause I'm that kind of girl

I gotta freaky secret, everybody sing

Cause we don't give a damn about a thing

Cause I will be a freak until the day, until the dawn

We (pump pump) all through night, 'till the early morn

C'mon and I will take you around the hood on a gangsta lean

Cause we can (pump pump) any time of day it's all good for me

FREE.K Download

FREE.K Download

Album "Dale" (2015)

Now you can Play the official video or lyrics video for the song FREE.K included in the album Dale [see Disk] in 2015 with a musical style Pop Rock . Song included in Top music chile The Top of lyrics of this CD are the songs "Piensas feat. Gente De Zona" - "Baddest Girl in Town feat. Mohombi & Wisin" - "Yo Quiero feat. Gente De Zona" - "Haciendo Ruido feat. Ricky Martin" - "Hoy Se Bebe feat. Farruko" - .

Look Pitbull biography and discography with all his recordings. His music can be found at their "Libertad 548" - "Singles" - "Greatest Hits" - "Fast & Furious 8: The Album" - .

.You have more data on your page Oficial web

or you can see expanded data on your social network Facebook Fans

and Fans tweeted twitter

videolyrics

Quedeletras >> Lyrics >> p >> Pitbull

- Jungle ft. Stereotypes E-40, Abraham Mateo

- Messin' Around ft. Enrique Iglesias

- Time Of Our Lives feat. Ne-Yo

- Fireball feat. John Ryan

- Hey Ma (Spanish Version) feat. Camila Cabello y J Balvin

- Green Light far. Flo Rida y Lunchmoney Lewis

- FREE.K

- Feel This Moment ft. Christina Aguilera

- Fun feat. Chris Brown

- Don't Stop The Party ft. TJR

- Timber feat Kesha

- Sube Las Manos Pa' Arriba

- We Are One (Ole Ola) feat. Jennifer Lopez y Cláudia Leitte

- I Know You Want Me (Calle Ocho)

- Como Yo Le Doy ft. Don Miguelo

- Give Me Everything (featuring Ne-Yo, Afrojack and Nayer)

- International Love (featuring Chris Brown)

- Blanco (featuring Pharrell)

- Oye Baby (featuring Nicola Fasano)

- Hey Ma (feat. J Balvin y Camila Cabello

Letra - Traducida- Lyrics

traduçao - Testo

Перевод песни

Deutsche Übersetzungen

Facebook

Twitter