Quedeletras -

Neva Left lyrics

4063 views

Neva Left song lyrics music Listen Song lyrics -

Dogg, what up, mane?

Word on the streets is you ain't what you used to be

I gang bang to the fullest

A lot of niggas talk about it but they really don't do it, do they?

So I'm doin' it for y'all

Marco, I bust, I'ma ruin it for y'all

Stomp that, strap up, mash up

And get it crackin' with the slapper, jacker

Smacker, rapper? Nah nigga, that ain't me

Gangsta? Yeah nigga, can't you see?

Rider, like the tonners on my Chevrolet

West Coast, motherfucker, that's the only way

Yeah homie, what you say?

Home of the Wook, Wok and Gunplay

A lot of homies shoot to J

But most of 'em prefer to shoot the K

Yeah, that's the good life

And where we come from, loc, that's the hood life

Where you mama and daddy

Told to set up out the room while they swingin' the caddy

That's on the set, tats on they neck

Streets sweet with the heat, yep, they stay on deck

I'm dazed and blazed, no confusin', I'm choosin'

This how I was raised

I bring that out and bag it up, no doubt

Swing it out and let it up and bang that out

This Crips, nigga

That's crazy, cuz

You know my whole life, I wanted to be a gangsta, mane

I used to see my OG home boys at King Park

Ridin' on bikes but they came with they flags on the end

See Stacey Adams, fine woman

That shit was fast and late

The Miles Davis of gangbangin' and crack slangin'

Drivin' a fresh rock, run 'em with blocks in 'em

Fresh out the county, I'm boxin' 'em

Moved on up and bought a continental, nigga, I'm knockin' it

Now I'm rockin' it, '61 blockin' it

If y'all ridin' by, my nigga, we cockin' it

We poppin' on imposters, fake ass mobsters

East side niggas, ain't no stoppin' us

My recipe is treachery

The best in me, nigga, the West to be

A better place for the one of Ace

Put a 9 millimetre in your fuckin' face

And let you say your grace before you have a taste

Of reality, set in, yeah, this your fate

Now your homies at your funeral

Plottin' on some get back

But you can't get back 'cause nigga, you dated

Another sad gangsta story

And usually ones with the territory

No nuts, no glory

No pain, no gain

Life for a nigga growin' up in the game

This slangin' thang

Drinkin', sell a lil' cocaine

Get locked up for a minute now we in it to win it

Now everybody know me

They watchin' the makings of a real OG

Yeah, they say if you watch somethin' long enough, you'll become it

You know, they say imitation is the best form of flattery

That's what I was told

A lot of niggas is imitatin' me 'cause real gangsta shit

You ain't cut from it

You dig?

Yeah, scarin' all the white folk

While stayin' on the right note

And you can quote me if you want to

Don't say what you will do, nigga, what you gon' do?

I'm live in the flesh

Caught him on Imperial left five in his chest

Survive in the west

It's everyday cycle, you never know what might go blam

And how you like me now?

Crip 'til you slip, Mr. Big Bow Wow

Yeah, it's my chance to prance

I got ants in my pants and I needs to dance

I go for broke, no joke

I gotta put my drink down, I'm tryna C walk, loc

See I'ma take off, break off

And make off with the cash

At the pad with, a thick lil bitch, she super bad

Gangsta, gangsta

Futuristic

Snoop Dogg

48 hunnid

C's up, yeah

Shoot or shout out to my home boys

Harlem 30

Yeah, real shit

All my niggas on the East coast

6-0's, Eight Tray, Hoovers

Main Street, all my niggas in Compton

And the South side, ya dig?

Nutty Blocc

Santana

Oh, can't forget them Long Beach niggas

East side the same

Rollin 20 Crips

19th Street

West side, you know what's hatnin'

Saten Day, West Coast

North side on the block

All hood, yeah

Crip shit

Neva Left Download

Neva Left Download

Album "Neva Left" (2017)

Now you can Play the official video or lyrics video for the song Neva Left included in the album Neva Left [see Disk] in 2017 with a musical style Hip Hop . The Top of lyrics of this CD are the songs "Neva Left" - "Moment I Feared (feat. Rick Rock" - "Bacc In da Dayz (feat. Big Tray Deee" - "Promise You This" - "Trash Bags (feat. K CAMP)" - .

Look Snoop Dogg biography and discography with all his recordings. His music can be found at their "I Wanna Thank Me" - "Snoop Dogg Presents Bible of Love" - "220" - "Neva Left" - .

.You have more data on your page Oficial web

or you can see expanded data on your social network Facebook Fans

Quedeletras >> Lyrics >> s >> Snoop Dogg

- Go On (feat. October London)

- Young, Wild & Free (feat. Bruno Mars) Wiz Khalifa

- Sweat (David Guetta Remix)

- Take Me Away

- Here Comes The King feat. Angela Hunte

- Sensual Seduction

- Vato (Feat. B-Real) [Produced By The Neptunes]

- 420 (Blaze Up) [feat. Devin the Dude, Wiz Khalifa & DJ Battlecat

- That's That Shit

- Beautiful

- I Wanna Thank Me

- Lighters Up feat. Mavado, Popcaan

- Neva Left

- Countdown

- Sunrise (feat. Sly Pyper)

- One Blood, One Cuzz

- In the Name of Jesus (feat. October London)

- Sunshine Feel Good (feat. Kim Burrell)

- This Weed Iz Mine (feat. Wiz Khalifa

- Gangsta Luv - con The-Dream

Letra - Traducida- Lyrics

traduçao - Testo

Перевод песни

Deutsche Übersetzungen

Facebook

Twitter