Quedeletras -
- * Ver video

Bitch I'm Madonna feat. Nicki Minaj letra

Madonna Bitch I'm Madonna feat. Nicki Minaj letra
(Oooohohohoh)
(Oooohohohoh)
You're gonna love this
(Oooohohohoh)
You can't touch this
(Oooohohohoh)
Cause I'm a bad bitch

We hit the elevator right up to the rooftop
The bass is pumping
Make me wanna screw the top off
Yeah, we'll be drinking, ain't nobody gonna stop us
And well be kissing everyone that's around us

I just wanna have fun tonight
Pull me out of the flashing light
Oooohohhhohhhohhh
Let me blow up this house tonight

We go hard or we go home
We gon do this all night long
We get freaky if you want
NaaaaaNaaaaNaaaNaaa
We go hard or we go home
We gon do this all night long
We get freaky if you want
Bitch I'm Madonna
Bitch I'm Madonna
Bitch I'm Madonna

We're jumping in the pool
And swimming with our clothes on
Î brought a pee-wee to my show and got my freak on
The neighbors pissed and says hes gonna call the Five-O
If that's your weapon we gon' give a good show

I just wanna go up tonight
Pull me out of the flashing light
Oooohohhhohhhohhh
Let me blow up this house tonight
Gon blow up

(Oooohohohoh)
(Oooohohohoh)
You're gonna love this
(Oooohohohoh)
You can't touch this
(Oooohohohoh)
Cause I'm a bad bitch

Who do you think you are?
You gonna treat this love this time
Ooh, oh, oh ooh
Who do you think you are

(Nicki Minaj)
Hold up with my nose up
And that rose up in that (?)
I'm froze up, but my stove up
Cause he eatin' like this his dinner
I run shit, I don't fall back
Cause I'm on track, I'm a sprinter
I'm bossed up, I got em all struck
(?) I'm the winner
Beep beep, bitch move
'Fore I bang bang with that uzk
That's miu miu on my shoes
Ain't got a thing left for me to prove
It's that bottle service all night
It's that poppin' urban just right
It's that go hard or go home zone
Bitch, I'm Madonna, these hoes know

(Madonna)
(Oooohohohoh)
(Oooohohohoh)
You're gonna love this
(Oooohohohoh)
You can't touch this
(Oooohohohoh)
Cause I'm a bad bitch

(Oooohohohoh)
(Oooohohohoh)
You're gonna love this
(Oooohohohoh)
You can't touch this
(Oooohohohoh)
Cause I'm a bad bitch

Who do you think you are?
Who do you think you are?
Who do you think you are?
Who do you think you are?

“Bitch I'm Madonna feat. Nicki Minaj.” ouvir Musica

videolyrics

Agora voce pode ouvir o video ou letras video oficial para a musica "Bitch I'm Madonna feat. Nicki Minaj" incluido no album "Rebel Heart" [ver Disk] em 2015 com um estilo Pop Rock musical. Song included in Top music España. O Top de letras deste CD sso as musicas "Bitch I'm Madonna feat. Nicki Minaj" Lyrics [Video] - "Unapologetic Bitch" Lyrics [Video] - "Illuminati" Lyrics [Video] - "Ghosttown" Lyrics [Video] - "Devil Pray" Lyrics [Video] - .

Olhe Madonna biografia e discografia com todas as suas cd. Sua musica pode ser encontrada em seus "Madame X" [Ver] - "Rebel Heart" [Ver] - "Singles" [Ver] - "Heartbreak City" [Ver] - .

Ouvir musicas - Top spain

Quedeletras >> Musicas >> m >> Madonna


True blue
Like a virgin
La isla bonita
Material Girl
Papa don't preach
Like a prayer
Live to tell
You'll See
Dress you up
Express Yourself
Faz Gostoso ft. Anitta
Something To Remember
Illuminati
Messiah
Bitch I'm Loca ft. Maluma
Rain
Bitch I'm Madonna feat. Nicki Minaj
Take A Bow
Frozen
The Beast Within
Albun "Rebel Heart" (2015)

Letra - Lyrics

Musicas - Testo

Текст Песни

Facebook

Twitter