Quedeletras -
* Ver video

Let It Roll

Let It Roll Flo Rida Testo Canzone Musica

Love is nice when it’s understood

Even nicer when it makes you feel good

You got me tripping why our love is old

Come on baby, let the good times roll

Come on baby, let the good times roll

Come on baby, let the good times roll

Come on baby, let the good times roll

Come on baby, let the good times roll

It’s like Woodstock…brand new billion

And bark to the music, sucker than a psychic

My heart beat acoustic, moves like Hendrick

Walk to a fire, then I flame and kiss it

Go hard in my lambo, strikes and a visit

To meeting in the rain, gotta roll with the vision

Vision of a good time, all I wanna know

When the party gonna stop, let the good times roll

Come on let’s go, you gotta …

Get the party on the roll, ain’t nothing like the feeling

When you’re winning in your soul

The wheel keep spinning, only got one love

Stop, stop the show, and stop, stop the flow

The world ain’t ready cause I rock the globe

So act like you know, act like you know

Act like to know, just what to do

When the good times roll

Love is nice when it’s understood

Even nicer when it makes you feel good

You got me tripping why our love is old

Come on baby, let the good times roll

Come on baby, let the good times roll

Come on baby, let the good times roll

Come on baby, let the good times roll

Come on baby, let the good times roll

Roll is on, everybody getting taste of the…

Feeling while … when you’re bad to the bone

Gotta be the hottest when you shine like chrome

Gotta find that tone, has a mind of its own

Love while I’m sposed to look around and it’s gone

Love while I’m sposed to up hold it down for this crown

Just like her, I’m already gone,

Let the good times go

All I wanna lock, lock, up in this drop top

Pull up in the Chevy so classy and hot, hot, hot

Pockets full and heavy got you screaming what you got got

What you tryna say, I know I already rock, rock

Gotta let go, pedal to the floor

So incredible, so much better with the flow

Ready for the show, …

Do it like a pro, let the good times roll, roll, roll, roll

And let’s go all night, all night

Wake up the club and let’s go all out, all out

More drinks for us, toast for the good times

Where they last forever, we’re youngs, yeah the good times

Raise your glass, let’s all have some fun

Love is nice when it’s understood

Even nicer when it makes you feel good

You got me tripping why our love is old

Come on baby, let the good times roll

Come on baby, let the good times roll

Come on baby, let the good times roll

Come on baby, let the good times roll

Come on baby, let the good times roll.

1144 views

Ora e possibile riprodurre il Video o testi video ufficiale per la canzone "Let It Roll" incluso nell'album "Wild Ones" [vedi disco] nel 2012 con un salto di stile Hip Hip Hop musicale. La parte superiore del testo di questo CD sono le canzoni "Whistle" Testo ] Video - "Wild Ones feat. Sia" Testo ] Video - "Let It Roll" Testo ] Video - "Good Feeling" Testo ] Video - "Run feat RedFoo of LMFAO" Testo ] Video - .
Guardate Flo Rida biografia e discografia con tutti i suoi dischi . La sua musica puo essere trovato alla loro "Ralph Breaks the Internet (Original Motion Picture Soundtrack)" [View] - "Singles" [View] - "The Perfect 10" [View] - "My House" [View] - ..si hanno piu dati sulla tua pagina web Oficialo Oficial potete vedere ampliato i dati sui vostri social network Facebook Fan e gli appassionati twitter

Álbum: Wild Ones

Top disco:

11- Sweet Spot feat. Jennifer Lopez


07- Run


06- Hey Jasmin


10- Thinking of You


04- Good Feeling


08- Let It Roll, Part 2


05- Run feat RedFoo of LMFAO


03- Let It Roll


02- Wild Ones feat. Sia


12- In My Mind, Pt. 2 feat. Georgi Kay


01- Whistle


09- I Cry


Top Flo Rida:

1 My House testo


2 GDFR feat. Sage the Gemini testo


3 Hola (feat. Maluma) testo


4 Hello Friday feat. Jason Derulo testo


5 Wild Ones lyrics feat. Sia testo


6 I Cry testo


7 Right Round testo


8 Whistle testo


9 Good Feeling testo


10 I Don't Like It, I Love It ft. Robin Thicke y Verdine White testo


Letra - Lyrics - Musicas
Testo - Текст Песни
© Aviso legal 2005