- -

Drake Talk Up feat. Jay-Z


Letra Talk Up feat. Jay-Z lyrics en Ingles

(feat. Jay-Z)

Ayy, ayy

Lot of 6's in here tonight

Yeah, yeah, ayy

Ten of us, we moving as one

I'm so proud of who I've become

You might think I've taken some lumps

Only if we talking about sums (yeah)

Intentions are pure, they cannot tell me relax

My mentions are jokes, but they never give me the facts

This's and that's, can't be ignoring the stats

Based off of that, they gotta run me the Max

They gotta run me the Max, they gotta double the racks

They had it set up for real but they didn't come with the slaps

When I heard the shit I was skipping through that

If I get it trippin', it's no coming back

I don't understand, these niggas gotta adapt

You know where I'm at, I put the 6 on the map

Your shorty was bent, she wanted to vent

I promise it fell in my lap

My money is young, my problems are old

I promise I'm bridging the gap

You know what I'm sayin' (woo)

Ayy, ayy, yeah

You know what I'm sayin' (geat, geat, geat)

Niggas provoke, this shit ain't a joke, man, nobody playing

He's at the top and he's at the top, but nobody staying

These niggas around but they ain't around

You know what I'm sayin'?

Say that they down, when they shit is down

You know what I'm sayin'?

Yeah, you know what I'm sayin'

Ayy, ayy, yeah

You know what I'm sayin'

(JAY-Z:)

Yo, get close enough to HOV smell like a kilo still

First album 26, I ain't need no deal

Already a hood legend, I ain't need no shine

First Rollie flooded out, I ain't see no time (woah)

Stand up niggas

We only ducking indictments

Dope boys, off-white, looking like soft white on 'em, hehe

You know what I'm saying?

We in the building, we came for a billion, ain't nobody playing

Live every word that I'm rapping

Said I lost 90 bricks and it happened

You probably wouldn't believe everything you seeing right now right now if it wasn't live action

I ain't on the 'Gram, they record who I am

God to these dope boys

How you not be a HOV fan?

I only shoot a Benz

I'm what Supreme didn't become

If Alpo didn't snitch

Niggas would be like Young

I got your President tweeting

I won't even meet with him

Y'all killed X and let Zimmerman live

Streets is done

You know what I'm sayin'

Ayy, ayy, yeah

You know what I'm sayin'


Letras traducidas en Español

Letras de canciones >> d >> Drake

Disco: "Scorpion"

Estilo: Hip Hop Playlist Drake


Letra Drake - Talk Up feat. Jay-ZEstamos Escuchando Talk Up feat. Jay-Z de Drake con letra en este video de música online con en el video clip con estilo Hip Hop y editado en (2018) e incluido en el disco ''Scorpion''. El tema "I'm Upset" es el mas escuchado del CD donde puedes ver su letra y las canciones Top "Nice For What" ,"God's Plan" ,"One Dance feat. WizKid & Kyla" ,"Pop Style feat. The Throne" ,.


Talk Up feat. Jay-Z Musica

Drake - Nice For What letra
Drake - God's Plan letra
Drake - One Dance feat. WizKid & Kyla letra
Drake - Pop Style feat. The Throne letra
Drake - Passionfruit letra
Drake - Summer Sixteen letra
Drake - Controlla feat. Popcaan letra
Drake - With You feat. PARTYNEXTDOOR letra
Drake - Virginia Black, Please Take Me Back letra
Drake - Miss Me (feat. Lil Wayne) letra

Top Letras:


"Normas de uso" - Face - Tw